Kære forældre til elever i 1.g og 1.hf
Det vil glæde os at se jer til forældremøde
Tirsdag d. 25. august 2026, kl. 19 – 21
Mødet indledes i skolens kantine, hvor der vil være en fælles orientering om gymnasieforløbet og skole-/hjem-samarbejdet. Dernæst foregår mødet klassevis, hvor der vil være mulighed for at høre om Lectio (skolens intranet) og arbejdet med at skabe en god samarbejdskultur i klasserne. Vi runder aftenen af i Kantinen uden formelt program, hvor I har mulighed for at møde læsevejleder, studievejleder og ledelse. Vi ville synes, det var hyggeligt, om eleverne deltog – men det er der desværre ikke plads til i klasselokalerne. Mødet er derfor kun for forældre.
Skolen byder på en kop kaffe eller te.
Program
Kl. 19:00: Velkomst i skolens Kantine. Generel orientering om gymnasieforløbet v. rektor. samt præsentation af Studievalg Danmark v. studievalgsvejleder
Kl. 19:30: Klassevis orientering v. kontaktlærerne/teamlærerne
Kl. 20:15: Mulighed for at møde læsevejledere, studievejledere og ledelse i Kantinen
Kl. 20:45 Tak for i aften
Vi glæder os til at se jer!